FAQ

Voyo este un serviciu care iti ofera continut video on line, in sistem de abonament si Pay Per View. Avantajul acestui serviciu este ca beneficiezi, in conditii perfect legale si oricand doresti, de sute de titluri de filme, emisiuni informative si de divertisment, seriale, show-uri si evenimente sportive, multe dintre acestea cu difuzare LIVE. De asemenea, te poti bucura de nenumarate seriale internationale, seriale romanesti, chiar in avans fata de difuzarea la TV, precum si de 3 canale exclusive (Voyo Comedy, Voyo Cinema, Voyo Action) si plus sectiunea TV ONLINE unde poti vedea canalele tale preferate: ProTV, Acasa, Procinema, Sport.ro, Acasa Gold si ProTV NEWS. La abonare, Voyo iti ofera o perioada de 7 zile de gratuitate (free trial), in care poti testa noul abonament.

Pentru a nu intampina niciun fel de problema in a utiliza serviciul Voyo, gasesti mai jos cateva raspunsuri la intrebarile tale. Daca nu regasesti problema ta nicaieri, suna-ne la 031 820 02 82 sau scrie-ne un mail la suport @voyo.ro. In mail, te rugam sa ne oferi cat mai multe detalii despre problema ta.

Incercam sa rezolam problema in cel mai scurt timp posibil.
   
  • Ce conditii tehnice trebuie indeplinite pentru a rula produsele Voyo?
    • Calculator
      Pentru a rula produsele Voyo, configuratia minima a calculatorului trebuie sa fie: procesor Pentium la o viteza de 3 Ghz , memorie RAM 2G , placa video cu accelerator grafic , placa de sunet , sistem de operare Windows XP, browser de internet Firefox (Mozilla), Google Chrome sau Internet Explorer, ultima versiune Adobe Flash Player instalata precum si Widevine plugin. Pentru cea mai inalta calitate va recomandam: Procesor Pentium la o viteza de 3.4 Ghz , memorie RAM 4G , placa video cu accelerator grafic , placa de sunet , sistem de operare Windows 7, browser de internet Firefox(Mozilla, Google Chrome sau Internet Explorer, ultima versiune Adobe Flash Player instalata precum si Widevine plugin. Momentan, rezolutia produselor este 720 x 404. Pentru accesarea anumitor produse este necesara instalarea unui soft de tip plug-in (Google Widevine). Aceasta cerinta va fi vizibila printr-un pop-up care apare dupa click pe “Vezi acum”. Procedura dureaza doar 2 minute, apoi browser-ul se inchide si se deschide din nou, iar produsul ales va pleca la un simplu click pe “Vezi acum”. In cazul in care intampinati probleme la instalare, fisierul se poate descarca si de aici: http://www.widevine.com/download/videooptimizer/index.html Pentru instalarea acestui plug-in va rugam sa urmati pasii de instalare din aceasta pagina: http://voyo.ro/tutorial-widevine
      In cazul aplicatiilor, procedura nu este necesara, noile device-uri avand deja integrat acest soft.
      Va informam ca, pentru moment, exista posibilitatea ca utilizatorii MAC OS sa intampine dificultati la vizionarea produselor ce implica instalarea Google Widevine. Daca intampinati dificultati la vizionare pe MAC OS, pana la gasirea unei solutii permanente, va reamintim ca puteti vizona continutul Voyo pe sistemul de operare Windows, precum si pe restul device-urilor pe care este prezenta aplicatia Voyo (iPhone, iPad, Smart TV)

       

    • iPad si iPhone
      Aplicatia Voyo.ro pentru iPad si iPhone este disponibila gratuit in Apple AppStore si poate fi descarcata oricand, in doar cateva secunde. Trebuie doar sa intri in AppStore si sa cauti "Voyo.ro". Imediat ce descarci aplicatia, ai acces, daca esti abonat, la tot ce vrei. Dai doar Play.

      Pentru iPad, softul este combatibil cu ios 7.0 sau mai nou. Aplicatia nu se poate folosi pe iPad sau iPhone cu jailbreak. Apple nu permite content legal pe dispozitive piratate. Aplicatia pentru iPhone este optimizata pentru modelele iPhone 4, 4s, 5, 5C si 5S. Din cauza performantei hardware inferioare a modelelor iPhone 3G S si iPod Touch 3, pot aparea probleme la vizualizarea fisierelor video prin conexiune Wi-Fi.

      Daca nu ai cont/abonament Voyo inca, trebuie sa iti faci utilizand un PC si apoi poti vedea contentul Voyo utilizand tableta/telefonul/Smart TV-ul. Aplicatia Voyo.ro nu ofera facilitatea, cea de a-ti face cont/abonament direct din aplicatie.
    • Android
      Pentru smartphone si tableta Android, aplicatia se poate descarca de aici: https://play.google.com/store/apps/details?id=net.cme.voyo.ro.
      Aplicatia functioneaza doar pe dispozitivele cu versiune Android minim 4.0.x (Ice Cream Sandwich), care nu au fost root-ate, accepta redarea continutului video protejat (DRM) si pe care serviciul WIDEVINE este disponibil.

      Important: Din cauza diversitatii dispozitivelor care folosesc Android, nu putem garanta compatibilitate 100% cu toate dispozitivele din piata. Monitorizam in mod constant popularitatea acestora si incercam sa oferim cele mai bune servicii posibile
    • Smart TV
      Aplicatia Voyo.ro pentru Samsung si Panasonic Smart TV este deja instalata pe modelele noi, iar pe cele vechi (2011) se instaleaza automat, la un update de programe. Toata gama de Smart TV LG 2012 si 2013 are preinstalata aplicatia Voyo in zona Premium. Aplicatia nu se poate instala pe modelele mai vechi de 2012. Pentru a accesa Voyo.ro, televizorul trebuie sa fie conectat la internet, prin wireless sau prin cablu. Odata descarcata gratuit aplicatia, produsele din Voyo.ro se vor vedea oricand doreste abonatul, la un simplu Play.

      Daca nu ai cont/abonament Voyo inca, trebuie sa iti faci utilizand un PC si apoi poti vedea contentul Voyo utilizand tableta/telefonul/Smart TV-ul. Aplicatia Voyo.ro nu ofera facilitatea, cea de a-ti face cont/abonament direct din aplicatie.
      Accesul la continutul "Voyo" prin intermediul aplicatiei "Voyo.ro" Smart TV este limitat doar la o parte din continutul Voyo, in functie de disponibilitatile tehnice.
    • Ce tip de conexiune la Internet imi trebuie?
      Pentru a vedea filmele la calitate inalta, este nevoie de o rata de transfer de 4Mbps, iar pentru calitate redusa, 2Mbps.
      In cazul stick-urilor de internet, semnalul GPRS sau tipul de abonament pot influenta calitatea receptiei, independent de contentul www.voyo.ro.
    • Am abonament, dar nu pot vedea produsele de pe un dispozitiv nou. Ce trebuie sa fac?
      Abonamentul Voyo poate fi accesat de la cel mult 5 dispozitive diferite, dar nu mai mult de doua simultan din aceeasi categorie cu exceptia PC-ului si a device-urilor cu sistem de operare Android, unde pot fi trei simultan. Daca ai depasit deja acest numar, atunci trebuie sa mergi in contul tau, in casuta "Optiuni abonament" si sa anulezi unul din cele 5 dispozitive listate acolo.
  • Abonare si plata
    • Cum platesc abonamentul Voyo?
      Pentru a putea sa te abonezi, trebuie sa iti faci intai un cont. Completezi formularul , apoi dai click pe link-ul pe care il primesti imediat pe mail.
      Odata logat, dai click pe "Fa-ti abonament" si iti selectezi modalitatea de plata care te avantajeaza.

      Abonamentul Voyo se poate face prin sms (Vodafone, Orange, Telekom Romania Mobile), card, PayPal, sau prin intermediul UPC sau RCS&RDS.

      Prin SMS:

      Vodafone, Orange & Telekom Romania Mobile

      La abonare, poti alege varianta cu 7 zile de gratuitate si sa ai acces la un pachet limitat de produse sau varianta cu taxare directa, cu acces imediat la toata oferta inclusa in abonamentul Voyo. Odata abonat, plata se va face automat, fara a mai fi necesare alte operatiuni suplimentare.

      Daca alegi varianta de plata prin SMS (Vodafone, Orange, Telekom Romania Mobile), selecteaza optiunea din formularul de abonare, alege reteaua operatorului tau si urmeaza pasii descrisi. Plata abonamentului se va face prin trimiterea unui SMS la numarul alocat retelei tale, apoi taxarea se va realiza automat, in functie de perioada selectata (lunar/ din 3 in 3 luni). Poti oricand renunta la abonament, trimitand un SMS cu mesajul "stop voyo" la numarul operatorului tau, pentru abonarea cu taxare lunara, respectiv „stop voyo3”, pentru abonarea cu taxare la 3 luni.

      Tarif mesaje: 0,05 Euro + TVA (0,0620 Euro, pentru fiecare SMS trimis). De asemenea, poti oricand sa renunti la freetrial pentru a trece la varinta cu taxare. Fie din profilul tau, fie printr-un click pe acel pop-up care apare dupa ce dai play pe un produs care nu este in oferta de freetrial.
      Variante de plata:
      - Cu taxare lunara, iar numerele sunt urmatoarele: 7434 (Vodafone), 1223 (Orange) si 7588 (Telekom Romania Mobile) – 3 Euro + TVA/luna (3,72 Euro, TVA inclus); include si optiunea de abonare cu freetrial
      - Cu taxare din 3 in 3 luni, iar numerele sunt urmatoarele: 7545 (Vodafone) si 7588 (Orange, Telekom Romania Mobile) – 7 Euro + TVA/3 luni (8,68 Euro, TVA inclus)
      Varianta de abonare cu freetrial este valabila doar in cazul abonarii cu taxare lunara, nu si in cazul abonamentelor cu taxare la 3 luni.

      Iti poti face mai multe abonamente de pe acelasi numar de mobil, dar in limita sumei acceptate de operatorul tau de telefonie mobila.

      Card

      Daca alegi varianta prin card, atunci completezi campurile obligatorii din pagina de abonare. Dupa completarea datelor, contravaloarea abonamentului Voyo va fi retrasa automat (la abonarea directa) sau blocata in contul tau, urmand a fi retrasa in a 7-a zi (la abonarea cu 7 zile de free trial). Daca in perioada de 7 zile de free trial decizi sa nu te abonezi, poti apasa oricand butonul "Stop Abonament" din pagina ta de profil, iar suma iti va fi deblocata. Plata abonamentului se face automat în fiecare lună: 3 euro + TVA (3,72 Euro, TVA inclus), la 3 luni: 7 Euro + TVA (8,68 Euro, TVA inclus) sau la 6 luni: 13 Euro + TVA (16,12 Euro, TVA inclus), contravaloarea abonamentului Voyo. Daca vrei sa renunti la abonament, o poti face oricand – apasa butonul "Stop Abonament" din pagina ta de profil.
      Varianta de abonare cu freetrial este valabila doar in cazul abonarii cu taxare lunara, nu si in cazul abonamentelor cu taxare la 3 luni, respectiv 6 luni.

      PayPal

      Poti plati si prin Paypal, vei fi directionat in contul tau. Pentru a putea plati prin aceasta metoda, trebuie sa ai cont Paypal la momentul abonarii. Abonamentul se poate intrerupe oricand direct din contul tau Paypal. Taxarea se poate face lunar: 3 euro + TVA (3,72 Euro, TVA inclus), la 3 luni: 7 Euro + TVA (8,68 Euro, TVA inclus) sau la 6 luni: 13 Euro + TVA (16,12 Euro, TVA inclus), contravaloarea abonamentului Voyo, in functie de modalitatea aleasa la abonare.
      Varianta de abonare cu freetrial nu este valabila pentru aceasta metoda de plata. ATENTIE!Abonamentul se poate intrerupe doar din contul personal Paypal, nu din pagina de profil Voyo.

      UPC si RCS&RDS

      In cazul UPC si RDS, poti opta pentru integrarea abonamentului Voyo.ro in factura de servicii. La abonarea prin UPC primesti un cod, mergi la pagina de plata, apoi click pe butonul "activeaza-ti abonamentul prin UPC" si confirma codul. Abonamentul se activeaza instantaneu. Daca doresti sa renunti la abonament, ii anunti pe cei de la UPC.
      Clientii UPC eligibili pentru abonamentul Voyo trebuie sa detina cel putin un abonament de TV digital si unul de Internet.
      In cazul RCS&RDS, abonarea, respectiv dezabonarea se vor face direct din contul personal de digicare.
    • Cum modific modalitatea de plata?
      Poti oricand modifica modalitatea de plata. Inchizi abonamentul in curs prin metoda prezentata mai sus, astepti pana expira valabilitatea, apoi urmezi din nou pasii de abonare.
    • Nu pot activa codul primit prin sms
      Te rugam sa verifici cu atentie codul, probleme pot aparea din similitudini dintre litere si cifre.
      Exemplu: Litera O si cifra 0 (zero).
      Codul trebuie activat in 6 luni de zile, altfel expira si trebuie reluati pasii de abonare/incarcare.
  • Pay Per View
    • Ce este Pay Per View?
      In timp ce sistemul de abonament iti ofera acces nelimitat la o suma de sute de filme, emisiuni informative si de divertisment, seriale si produse cu continut sportiv, in sectiunea Pay Per View fiecare produs se achizitioneaza separat. Iti alegi produsul pe care doresti sa-l achizitionezi si il achiti prin intermediul sistemului de incarcare cu credit via SMS sau Card. Produsele din aceasta sectiune au pretul listat, iar tarifele includ TVA.
    • Cat timp am sa vad produsul cumparat?
      In cazul pay per view, continutul video cumparat are valabilitatea de 24 de ore de la finalizarea tranzactiei. Dupa aceasta perioada nu vei mai avea acces, indiferent daca ai reusit sa vezi videoclipul sau nu. In cazul produselor transmise Live, valabilitatea expira imediat dupa terminarea transmisiei.
    • Ce ar trebui sa fac daca conexiunea mea la internet a fost intrerupta in timp ce introduceam codul de incarcare?
      Trebuie sa mergi in contul tau si sa verifici daca a fost incarcat cu suma dorita. Daca da, inseamna ca tranzactia a fost finalizata cu success. In caz contrar, trebuie sa introduci din nou codul de confirmare.
  • Nu esti din Romania
    • De ce nu pot vedea anumite produse?
      Din motive de drepturi de difuzare, cei din afara tarii au acces la un pachet limitat de produse. Ce se poate vedea international: produsele din sectiunile SERIALE, EMISIUNI (cu unele exceptii), EXCLUSIV (cu unele exceptii) Stirile Pro TV Live. Pentru o lista exacta a produselor cu acces international, scrieti un mail la suport@voyo.ro, inainte de a urma pasii de abonare.
    • Cum platesc?
      Cei din afara tarii se pot abona doar cu Cardul sau prin Paypal.
  • Promotii si evenimente curente
    • Promotii si evenimente 2014
      1. Cei care au credit in contul de PPV pot alege sa isi converteasca suma in luni de abonament Voyo.
      La convertire, o luna de abonament Voyo = 1 Euro, toata suma fiind retrasa si transformata in abonament.
      2. Oferta septembrie: 1 eurocent + TVA in primele 3 luni. Oferta este valabila pana la sfarsitul lunii si doar pentru cei care se aboneaza prin card sau Paypal, varianta cu taxare la 3 luni.
      Beneficiaza de promotie atat cei care se aboneaza cu taxare directa, cat si cei care aleg sa renunte la freetrial in favoarea abonarii cu acces imediat la toate produsele din abonament, daca trecerea se face pana pe 10 octombrie inclusiv.
      Dupa primele 3 luni, pretul abonamentului revine la normal, respectiv 7 Euro + TVA/luna.