TERMENI SI CONDITII DE UTILIZARE



Prezentul document descrie Termenii si Conditiile generale de furnizare si utilizare a serviciilor disponibile prin intermediul serviciului VOYO („Serviciul"/„Platforma”/ „Voyo”).

Utilizarea Serviciului este disponibila conditionat de acceptarea integrala a prevederilor stipulate mai jos de catre Utilizator. In consecinta, utilizarea Serviciului reprezinta acordul implicit al Utilizatorului cu Termenii si Conditiile Generale de furnizare si utilizare ale acestora.

Termenii si conditiile au valoare contractuala intre S.C. PRO TV S.R.L. (cu sediul in str. Pache Protopopescu, nr. 105, inregistrata in Registrul Comertului sub nr. J40/24578/1992 avand cod fiscal RO 2835636) si utilizatorii Serviciului.

Despre serviciu

Voyo este o platforma on-line care ofera continut video in sistem de abonament (SVOD) si pay-per-view (TVOD).
Voyo este un serviciu care permite utilizatorilor care detin conexiune la internet si un dispozitiv de acces compatibil sa acceseze un continut foarte variat de video online - sute de titluri de filme, emisiuni informative si de divertisment, seriale si produse cu continut sportiv, multe dintre acestea cu difuzare LIVE. Utilizatorii se pot bucura de nenumarate seriale internationale, seriale romanesti, chiar in avans fata de difuzarea la TV.

Continutul Voyo

Toti vizitatorii Voyo au dreptul sa foloseasca serviciile oferite de portal atata vreme cat nu incalca termenii si conditiile de utilizare. Unele facilitati sunt disponibile, din ratiuni de drepturi de autor, doar vizitatorilor din Romania.
Voyo contine programe proprii, reclame, continut gratuit, continut video care este oferit contra cost.
Continutul Voyo este prezentat cu buna credinta. Portalul de continut Voyo este folosit pe seama responsabilitatii proprii, iar Voyo nu poate fi considerat vinovat pentru nicio urmare negativa ce ar putea rezulta din uz. Accesul la Voyo este permis persoanelor de orice varsta. Cu toate acestea, accesul la un anumit continut poate avea restrictii de varsta, indicate prin etichete. Spre exemplu, etichetele "18+" in cazul unor titluri indica faptul ca anumite categorii de continut video sunt permise doar persoanelor in varsta de peste 18 ani.

Atentie !

Doar anumite titluri din categotiile SERIALE si EMISIUNI pot fi vizionate din afara Romaniei, iar abonarea in cazul acesta se face cu cardul sau Paypal. Din sectiunea "CANALE", utilizatorii din afara Romaniei pot viziona doar programele ProTV News si ProTV International. Pentru mai multe detalii, trimiteti un mail la adresa suport@voyo.ro inainte de a urma pasii de abonare.
Canalele TV din sectiunea "CANALE" nu sunt accesibile pentru free trial si pentru abonatii din afara tarii.
De asemenea, sectiunea "CANALE" nu ofera acces la toate emisiunile canalelor TV din aceasta sectiune. Anumite emisiuni pentru care nu au fost dobandite drepturile pentru internet nu vor fi receptionate de abonatii Voyo.

Accesul la continutul “Voyo” prin intermediul aplicatiei “Voyo.ro” pentru iPad, iPhone, Android si Smart TV este limitat doar la o parte din continutul Voyo, in functie de disponibilitatile tehnice.


Drepturi de autor

Continutul Voyo (text, material video si audio existente pe site, baze de date si coduri de programare) este protejat de drepturi de autor. Folosirea neautorizata a oricarei parti a portalului, incluzand, dar nelimitat la reproducerea si/sau distribuirea fara permisiunea anterioara a Voyo sau a partenerilor sai a continutului portalului va atrage raspunderea penala si civila a persoanelor responsabile.

In acest sens precizam ca, in conformitate cu Art. 139⁸ din legea 8/1996:

" Constituie infracţiune şi se pedepseşte cu închisoare de la 6 luni la 3 ani sau cu amendă punerea la dispoziţia publicului, inclusiv prin internet ori prin alte reţele de calculatoare, fără drept, a operelor sau a produselor purtătoare de drepturi conexe ori de drepturi sui-generis ale fabricanţilor de baze de date sau a copiilor acestora, indiferent de suport, astfel încât publicul să le poată accesa în orice loc sau în orice moment ales în mod individual."

Utilizatorul care observa incalcarea acestor reguli pe site, este rugat sa ne informeze la adresa de mail suport@voyo.ro.

Link-uri catre alte domenii web

Portalul Voyo poate contine link-uri la site-uri din afara domeniului sau. Voyo ofera link-uri cu buna credinta si nu este responsabil pentru continutul unor site-uri din afara portalului sau. Conexiunea la continutul aflat in afara portalului se realizeaza pe responsabilitatea utilizatorului.


Inregistrare date cu caracter personal

Accesul la continutul disponibil in cadrul Serviciului presupune crearea unui cont de utilizator.
Inregistrarea ca Utilizator Voyo se va putea face:

1. prin intermediul site-ului www.voyo.ro

2. prin intermediul site-ului www.rcs-rds.ro utilizand aplicatia " Contul Meu Digi" pentru abonatii RCS – RDS

3. prin intermediul aplicatiei " My Account" pentru abonatii Telekom Romania

4. prin intermediul aplicatiei " Contul meu Orange" pentru abonatii Orange Romania.

Utilizatorii Voyo se vor inregistra oferind informatii reale, vor alege un nume de cont si o parola. Utilizatorii declara pe propria rasopundere ca informatiile oferite sunt reale, complete si nu apartin altor persoane.
In urma inregistrarii, utilizatorii vor primi automat cele mai noi oferte si noutati de la voyo.ro. Serviciile site-ului includ publicitate si vor include mai multe tipuri de informatii si mesaje, care ii vor permite Voyo sa informeze vizitatorii cu privire la functionalitatea, serviciile si continutul portalului.
Informatiile oferite de utilizatori in urma inregistrarii (incluzand nume sau adresa de email) vor fi tratate ca informatii confidentiale si nu vor fi facute publice sau comunicate unor terti. Aceste informatii vor fi folosite pentru statistici demografice si pentru imbunatatirea continutului portalului .
Prin acceptarea Termenilor si Conditiilor, utilizatorul declara ca este de acord ca aceste date sa fie prelucrate de catre S.C. PRO TV S.R.L., persoana juridica inregistrata in registrul de evidenta a prelucrarilor de date cu caracter personal, sub numarul 17155. De asemenea, pot fi colectate in mod legal anumite informatii despre utilizator, atata timp cat foloseste serviciul VOYO .
Aceste date sunt folosite pentru a imbunatati portalul si continutul acestuia, incat sa se adapteze nevoilor utilizatorilor. Utilizatorul declara ca are la cunostiinta faptul ca in conformitate cu dispozitiile Legii nr.677/2001, beneficiaza de dreptul de acces, de interventie asupra datelor, dreptul de a nu fi supus unei decizii individuale, dreptul de a se adresa justitiei si dreptul de ase opune prelucrarii datelor personale care il privesc si de a solicita stergerea acestora.
Pentru exercitarea acestor drepturi, se poate adresa cu o cerere scrisa, datata si semnata, catre S.C. PRO TV S.R.L., la sediul din Bulevardul Pache Protopopescu nr. 105, sector 2, Bucuresti.
In cazul inregistrarii ca utilizator Voyo de catre abonatii prin intermediul site-ului www.rcs-rds.ro, datele personale ale utilizatorului Voyo vor fi prelucrate de catre RCS & RDS societate inregistrata sub numarul 15643 in registrul de evidenta a operatorilor de date cu caracter personal. Termenii si conditiile prelucrarii acestor date se gasesc pe www.rcs-rds.ro.
In cazul inregistrarii ca utilizator Voyo de catre abonatii prin intermediul site-ului telekom.ro, datele personale ale utilizatorului Voyo vor fi prelucrate de catre Telekom Romania societate inregistrata sub numerele 292, 43 si 1724 in registrul de evidenta a operatorilor de date cu caracter personal. Termenii si conditiile prelucrarii acestor date se gasesc pe telekom.ro .
In cazul inregistrarii ca utilizator Voyo de catre abonatii prin intermediul site-ului www.orange.ro, datele personale ale utilizatorului Voyo vor fi prelucrate de catre Orange Romania societate inregistrata sub numarul 1014 in registrul de evidenta a operatorilor de date cu caracter personal. Termenii si conditiile prelucrarii acestor date se gasesc pe www.orange.ro.

Dezactivarea contului

Pentru dezactivarea contului, utilizatorul trebuie sa inainteze catre S.C. PRO TV S.R.L. o cerere scrisa, datata si semnata, pe care sa o depuna la sediul din Bulevardul Pache Protopopescu nr. 105, sector 2, Bucuresti sau sa o trimita scanata pe email la adresa suport@voyo.ro.

Servicii de comunicare

Voyo permite vizitatorilor sa comenteze la continutul Voyo, atata vreme cat nu incalca termenii si conditiile site-ului, precum si regulile specifice adnotarii continutului respectiv.
Aceste comentarii vor fi in limitele bunului simt si nu vor avea un caracter, injurios, vulgar, amenintator, rasist, sau in orice fel ofensator pentru alte persoane.
De asemenea, comentariile utilizatorilor nu vor contine reclame la orice produse sau servicii sau linkuri catre site-uri care ofera posibilitatea accesarii ilegale a unor materiale protejate de drepturi de autor
Voyo isi rezerva dreptul de a monitoriza serviciile de comunicare si de a elimina continutul considerat nepotrivit si/sau de a anula orice cont fara notificare prealabila in cazul incalcarii conditiilor de mai sus.
Resposabilitatea comentariilor postate sub un nume de cont revine exclusiv utilizatorului care a postat comentariul.

Mesaje Voyo si Sponsorizare

Utilizatorii inregistrati ai Voyo pot primi in mod ocazional notificari de la site sau de la sponsorii acestuia. Daca utilizatorul nu doreste sa primeasca asemenea mesaje poate notifica responsabilii " Voyo" la adresa suport@voyo.ro.

Necesar tehnic

Pentru a rula serviciul Voyo, configuratia minima a calculatorului trebuie sa fie: Procesor Pentium la o viteza de 3 Ghz , memorie RAM 2G , placa video cu accelerator grafic , placa de sunet , sistem de operare Windows XP, browser de internet Firefox (Mozilla) sau Internet Explorer.
Pentru pentru cea mai inalta calitate a serviciului este recomandata urmatoarea configuratie: Procesor Pentium la o viteza de 3.4 Ghz , memorie RAM 4G , placa video cu accelerator grafic , placa de sunet, sistem de operare Windows 7, browser de internet Firefox(Mozilla). Momentan, rezolutia produselor este 720 x 404. Pentru accesarea anumitor produse este necesara instalarea unui soft de tip plugin (Google Widevine). Aceasta cerinta va fi vizibila printr-un pop-up care apare dupa click pe „Vezi acum". Procedura dureaza doar 2 minute, apoi browser-ul se inchide si se deschide din nou, iar produsul ales va putea fi vizionat la un simplu click pe „Vezi acum". Fisierul se poate descarca de aici: https://tools.google.com/dlpage/widevine sau http://www.widevine.com/download/videooptimizer/index.html. Atentie! Momentan solutia tehnica de la Goolgle (Widevine) nu este suportata de browsere-le pe 64 biti.
In cazul aplicatiilor, procedura nu este necesara, noile device-uri care suporta Widevine avand deja integrat acest soft. Pentru device-urile care nu suporta Widevine utilizatorul va primi un mesaj care il va anunta in legatura cu acest aspect („Serviciul Widevine nu este disponibil pe dispozitivul tau.").

Din cauza incompatibilitatii plugin-ului Widevine cu unele sisteme de operare, continutul Voyo nu este disponibil pe dispozitivele cu sistem de operare Linux si pe anumite dispozitive care folosesc MAC OS.
PRO TV S.R.L. nu garanteaza posibilitatea de a vedea continutul Voyo pentru utilizatorii acestor sisteme de operare.
Pana la gasirea unei solutii permanente, va reamintim ca puteti vizona continutul Voyo pe sistemul de operare Windows (minim XP), precum si pe restul device-urilor pe care este prezenta aplicatia Voyo (iPhone, iPad, Android, Smart TV).

Aplicatia Voyo.ro pentru iPad si iPhone este disponibila gratuit in Apple AppStore si poate fi descarcata oricand, gratuit, in doar cateva secunde. Trebuie doar sa intri in AppStore si sa cauti „Voyo.ro”. Imediat ce descarci aplicatia, ai acces la continutul Voyo, daca esti abonat.

Pentru iPad sau iPhone, softul este combatibil cu ios 7.0 sau mai nou. Aplicatia nu se poate folosi pentru un iPad sai iPhone jailbreak. Apple nu permite content legal pe dispozitive piratate. Aplicatia pentru iPhone este optimizata pentru modelul iPhone 4 , 4s,5, 5C si 5S. Din cauza performantei hardware inferioare a modelelor iPhone 3G S si iPod Touch 3, pot aparea probleme la vizualizarea fisierelor video prin conexiune Wi-Fi.

Daca nu ai cont/abonament Voyo inca, trebuie sa iti faci utilizand un PC si apoi poti vedea contentul Voyo utilizand tableta/telefonul/Smart TV-ul. Aplicatia Voyo.ro nu ofera facilitatea de a-ti face cont/abonament direct din aplicatie.

Pentru smartphone si tableta Android, aplicatia se poate descarca de aici: https://play.google.com/store/apps/details?id=net.cme.voyo.ro. Aplicatia functioneaza doar pe dispozitivele cu versiune Android minim 4.0.x (Ice Cream Sandwich), care nu au fost root-ate, accepta redarea continutului video protejat (DRM) si pe care serviciul WIDEVINE este disponibil. Important: Din cauza diversitatii dispozitivelor care folosesc Android, nu putem garanta compatibilitatea cu toate dispozitivele din piata. Monitorizam in mod constant popularitatea acestora si incercam sa oferim cele mai bune servicii posibile.

Aplicatia Voyo.ro pentru Samsung si Panasonic Smart TV este deja instalata pe modelele noi, iar pe cele vechi (2011) se instaleaza automat, la un update de programe. Toata gama de Smart TV LG 2012 si 2013 are preinstalata aplicatia Voyo in zona Premium. Aplicatia nu se poate instala pe modelele mai vechi de 2012. Pentru a accesa Voyo.ro, televizorul trebuie sa fie conectat la internet, prin wireless sau prin cablu. Odata descarcata gratuit aplicatia, produsele din Voyo.ro se vor vedea oricand doreste abonatul, la un simplu Play.

Accesul la continutul „Voyo" prin intermediul aplicatiei „Voyo.ro" Smart TV este limitat doar la o parte din continutul Voyo, in functie de disponibilitatile tehnice.

Pentru a vedea filmele la calitate inalta, este nevoie de o rata de transfer de 4Mbps, iar pentru calitate redusa, 2Mbps. In cazul stick-urilor de internet, semnalul GPRS sau tipul de abonament pot influenta calitatea receptiei, independent de contentul www.voyo.ro.

Abonamentul Voyo poate fi accesat de la cel mult 5 dispozitive diferite, dar nu mai mult de doua simultan din aceeasi categorie cu exceptia PC-ului si a device-urilor cu sistem de operare Android, unde pot fi trei simultan. Daca ai depasit deja acest numar, atunci trebuie sa mergi in contul tau, in casuta „Optiuni abonament" si sa anulezi unul din cele 5 dispozitive listate acolo.

Pretul

Portalul „Voyo” ofera utilizatorilor doua posibilitati de plata– sistemul de abonament si pay-per-view.

ABONAMENTE

Utilizatorii pot opta pentru trei variante de abonament: abonament lunar, abonament pentru trei luni sau abonament pentru sase luni.
Pretul abonamentului lunar este de 3.72 Euro (TVA inclus), platibili in Lei, la cursul euro/leu comunicat de BNR pentru ziua platii.
Pretul abonamentului pentru 3 luni este de 8,68 Euro (TVA inclus), platibili in Lei, la cursul euro/leu comunicat de BNR pentru ziua platii.
Pretul abonamentului pentru 6 luni este de 16,12 euro (TVA inclus) platibili in Lei, la cursul euro/leu comunicat de BNR pentru ziua platii.
Plata se face la inceputul fiecarei perioade de abonament . Exclusiv pentru abonamentul lunar, utilizatorul poate opta pentru varianta de abonare cu „Free trial”, adica 7 zile de continut gratuit (cu acces la un pachet limitat de produse), sau pentru variant cu taxare directa (cu acces imediat la toata oferta de abonament). La finalul celor 7 zile, abonatul este taxat direct cu 3.72 Euro (TVA inclus), platibili in Lei, la cursul zilei respective, contravaloarea abonamentului lunar. Utilizatorul are in orice moment, inclusiv pe parcursul perioadei de free trial, posibilitatea de a avea acces la intregul continut Voyo, achitand pretul abonamentului lunar.

Modalitati de plata:

Plata abonamentelor Voyo poate fi facuta prin card, prin serviciul Pay Pal, de pe mobil si prin intermediul operatorilor UPC, RCS-RDS, TELEKOM si ORANGE.

Plata prin card:

In cazul abonarii lunare cu „Free trial”, utilizatorul ofera datele de identificare ale cardului. In contul de card al utilizatorului va fi blocata suma necesara platii perioadei de abonament, respectiv 3.72 Euro ( TVA inclus), platibili in Lei, la cursul euro/leu comunicat de BNR pentru ziua respectiva. In cazul in care, pana in termenul de 7 zile de utilizare gratuita, utilizatorul nu este multumit de serviciile Voyo, acesta poate sa renunte apasand butonul de „Renuntare Abonament” din contul sau, moment in care suma va fi deblocata.
In cazul in care utilizatorul valideaza abonamentul mai devreme de cele 7 zile de gratuitate, sau dupa expirarea celor 7 zile, in cazul in care utilizatorul nu renunta la abonament, conform celor de mai sus, suma de 3.72 Euro este retrasa din contul utilizatorului.
In cazul abonarii pentru 3 luni, respectiv 6 luni, taxarea se produce imediat - 8,68 Euro (TVA inclus) pentru abonamentul pe 3 luni si 16,12 Euro ( TVA inclus) pentru abonamentul pe 6 luni, platibili in Lei, la cursul euro/leu comunicat de BNR pentru ziua respectiva.
Plata, in cazul oricarui tip de abonament, se face automat din contul de card al abonatului, la inceputul fiecarei noi perioade de abonament (recurenta). In cazul unora din subscriptiile vechi, taxarea recurenta se produce la ora 6:00, indiferent la ora la care s-a produs prima taxare. Pentru abonamentele noi, taxarea recurenta se va efectua cu o ora inainte de expirarea subscriptiei.

In cazul in care, la taxarea recurenta, nu exista disponibilitati banesti in contul abonatului, accesul abonatului la continutul Voyo va fi restrictionat si se va incerca din nou taxarea in urmatoarele 10 zile, iar daca dupa zece astfel de incercari nu exista disponibilitati banesti, abonamentul va fi inchis. In cazul in care taxarea recurenta se face in aceste zece zile, perioadele de abonament vor fi calculate de la data platii.

Plata prin Paypal:

In cazul platii prin Paypal, abonatul este directionat in contul personal Paypal, unde va efectua tranzactia, respectiv 3.72 Euro ( TVA inclus), pentru abonamentul lunar, 8,68 Euro (TVA inclus) pentru abonamentul pe 3 luni si 16,12 Euro ( TVA inclus) pentru abonamentul pe 6 luni. Pentru folosirea acestei metode, utilizatorul trebuie sa aiba la momentul abonarii cont Paypal. Abonamentul se poate intrerupe oricand din contul personal Paypal, nu din pagina de profil Voyo.

Plata de pe mobil:

Atentie: incepand din data de 09.03.2015 abonarea prin SMS este temporar indisponibila. Abonamentele achizitionate pana la data de 09.03.2015 raman valabile pentru perioada de timp pentru care a fost achizitionat serviciul.

Plata prin UPC:

Valoarea abonamentului va fi inscrisa pe factura UPC, iar plata se va face in modalitatile agreate de UPC pentru plata facturii respective.
In cazul in care abonamentul este realizat prin intermediul UPC, dezactivarea abonamentului se va face prin contactarea departamentul Suport UPC (telefonic),in vederea dezactivarii abonamentului si, implicit, a tarifarii lunare.
Clientii UPC eligibili pentru abonamentul Voyo trebuie sa detina cel putin un abonament de TV digital si unul de Internet.

Plata prin RCS - RDS:

Valoarea abonamentului va fi inscrisa pe factura RCS - RDS iar plata se va face in modalitatile agreate de RCS - RDS pentru plata facturii respective.
In cazul in care abonamentul este realizat prin intermediul RCS - RDS, dezactivarea abonamentului se va face direct din Digicare sau prin contactarea RCS - RDS in vederea dezactivarii abonamentului si, implicit, a tarifarii lunare.
Clientii RCS - RDS eligibili pentru abonamentul Voyo trebuie sa detina cel putin un abonament de TV digital si unul de Internet.

Plata prin Telekom:

Clientii Telekom se pot abona la serviciul Voyo activand optiunea TV Web&Mobile din sectiunea My Account de pe site-ul www.telekom.ro .

Plata prin Orange:

Clientii Orange TV pot accesa Voyo platind 4 Euro pentru serviciul aditional HD+, care include Voyo. Informatii suplimentare la: www.orange.ro .

Pay per view:

In cazul utilizarii Voyo in sistemul pay-per-view, utilizatorul isi alege produsul pe care doreste sa-l achizitioneze si il achita prin intermediul sistemului de incarcare prin Card. Produsele din aceasta sectiune au pretul listat, iar tarifele includ TVA.
Pentru contul pay-per-view, sumele fixe care se pot incarca sunt 5, respectiv 10 Euro.
Continutul video cumparat pe site din sectiune "pay-per-view" este disponibil spre vizionare timp de 24 de ore din clipa achizitiei, exceptie facand produsele „Live”.
In cazul in care un utilizator are un abonament inactiv si o suma de cel putin 3 euro in contul sau de pay per view poate opta sa transforme sumele de bani existente in contul sau de pay per view in abonament voyo, bifand aceasta optiune in fereastra de pay-per view. In acest caz banii din contul de pay-per view vor fi transformati in abonament voyo, utilizatorul avand dreptul la o luna de abonament pentru fiecare 1 euro astfel transformat. La convertire se va transforma in subscriptie toata suma disponibila in contul pay-per-view al utilizatorului la momentul respectiv.
Promotii si evenimente curente
Voyo ofera abonatilor sai periodic o serie de promotii cu privire la continutul sau si preturile abonamentelor. Pentru a vedea promotiile in desfasurare in acest moment consultati sectiunea “Promotii si evenimente curente” din FAQ (Intrebari frecvente).

Renuntarea la abonament. Reactivare

In cazul platii abonamentului cu cardul, renuntarea la abonament se poate face oricand, dand click pe butonul „STOP ABONAMENT” din cadrul paginii de cont. Din motive tehnice, in perioada 1 - 30 Aprilie, in cazul abonatilor prin SMS, dezabonarea se poate realiza doar prin apelarea call-center-ului Voyo la numarul 021 200 49 27 sau prin solicitare e-mail la adresa:suport@voyo.ro.
In ambele cazuri, renuntarea va produce efecte la sfarsitul perioadei achitate.
In cazul in care abonamentul a fost inchis ca urmare a constatarii lipsei necesarului de bani la taxarea recurenta, utilizatorul poate solicita oricand reluarea abonamentului si continuarea taxarii. Confirmarea acordului Utilizatorului se poate face prin orice mijloace de comunicare disponibile Utilizatorului (telefon, fax, e-mail, etc).

Acceptarea Termenilor si Conditiilor

Prin acceptarea Termenilor si Conditiilor, utilizatorul isi da acordul pentru efectuarea automata a platilor prin preluarea directa din contul de card sau prin inscriere pe factura de telefonie mobila si declara ca plata este facuta in numele sau si ca are dreptul sa foloseasca modalitatea de plata respectiva. In cazul platilor facute cu cardul, utilizatorul declara ca are peste 18 ani si este titularul de drept al cardului respectiv. Voyo nu este responsabil pentru orice reclamatii legate de utilizarea incorecta sau de catre alte persoane in afara titularului a mijloacelor de plata, pentru consumarea resurselor de plata ale utilizatorilor si nu poate returna fonduri contului daca utilizatorul a realizat o achizitie eronata.

Reclamatii

Utilizatorul poate sa depuna o reclamatie in cazul in care continutul cumparat nu este in concordanta cu descrierea listata pe site sau daca, din cauza problemelor tehnice (disponibilitatea portalului, continut defect), nu este capabil sa vada continutul achizitionat in cadrul ferestrei de 24 de ore. Aceasta reclamatie trebuie depusa in scris in 48 de ore de la aparitia problemei.prin e-mail la suport@voyo.ro. Daca se constata ca plangerea este valida, utilizatorului i se va oferi timp suplimentar pentru accesarea continutului cumparat.

Incalcarea Termenilor si Conditiilor

In cazul nerespectarii Termenilor si Conditiilor de Utilizare, ne rezervam dreptul de a suspenda sau de a anula orice cont fara notificare prealabila. Anularea contului din cauza acestei nerespectari nu da dreptul utilizatorului la restituirea abonamentului deja incasat.

Modificarea termenilor si conditiilor

Voyo isi rezerva dreptul de a modifica fara notificare prealabila termenii si conditiile acestui portal. Orice schimbare va fi vizibila pe www.voyo.ro. Schimbarile importante la Voyo vor fi anuntate utilizatorilor prin postari pe site si prin e-mail. Utilizarea continutului din portal este o confirmare ca esti familiar cu cele mai recente reguli.
Aceste reguli sunt valabile din data de 8 Decembrie 2011

Suport

Pentru orice intrebari sau sesizari, va rugam sa ne contactati la suport@voyo.ro

Acceptare

Utilizarea Serviciului este disponibila conditionat de acceptarea integrala a prevederilor "TERMENILOR SI CONDITIILOR DE UTILIZARE". Prin acceptare utilizatorii Serviciului declara ca au luat la cunostiinta "Termenii si conditiile de utilizare", le inteleg pe deplin si le vor respecta pe parcursul utilizarii site-ului


Ultima modificare a acestor termeni si conditii: 25 martie 2015